Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

ΚΑΚΑ ΟΝΕΙΡΑ




RAÚL RIVERO


ΚΑΚΑ ΟΝΕΙΡΑ

Είμαι παραγωγός ταχυκαρδίας.
Κάποιος που δεν θέλει να φύγει
μα ούτε και να μείνει θέλει.

Κάποιος που γίνεται δεκτός με χαρά την πρώτη νύχτα,
έχει κράτηση δωματίου για τη δεύτερη,
και που τον στέλνουνε την τρίτη στον αγύριστο.

Είμαι τύπος λυπημένος που κλαίει πάνω από κόλλες και χαρτιά
ή σε κάποιου εκεί περαστικού τον ώμο.

Είμαι συμφορά πανόμοια με το παρελθόν μου,
ένα όνειρο κακό όπως και το μέλλον μου
και μια καταστροφή σαν το παρόν μου.

Είμαι ποιητής, το βλέπετε, που εντός του
της εποχής του αποκρυσταλλώνει την πανωλεθρία,
της χώρας του επίσης, μα και των περιστάσεων.

Συγχωρήστε με που πότε-πότε τμήματα ονειρεύομαι
αστυνομικά και μέσα τους φυλακισμένους φίλους.

Συγχωρήστε μου και τους εφιάλτες που έχω
πετώντας με την αλαφράδα σακχαροφυτείας
μεταμφιεσμένος σε σκιάχτρο και σε νιάνιαρο
ή σε καθεδρικό ναό και σε αρχισπαθάριο.

Θαυμάστε αν καταλάβετε ότι για τον κόσμο μου εγώ
δεν χρειάστηκα σήμερα παρά μόνο τούτην εδώ την πένα.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου